assalamualaikum ^_^

saya haziatul nadzirah binti zana rahim :D

selamat datang

Saturday 10 September 2011

bangang lak ai perangai...

tulah aku da cakap,,otak je pandai,,tp takder gune punye orang... engkau lak lebih2 skang an.. tah pape ar,,lebih baik mampos jelaa kau.. menyusahkan hidop.... eeeeeeeee! pi balik laa sekolah lame kau tu.. nasib baik aku nii manusia yg berhati perut... if tak,,mmg mcm2 aku buat kau sampaikan kau nk balik sekolah lame kau tu mintak tolong dgn member baik kau tu,,konon ea kawan baik laa sgt.. haakkk tuiii!!! pi mampos laaaa.. nak touching sampai lebih2.. Haaa skang ni memang dua2 salah.. takde sape yg tak salah skang..aku da ngaku aku salah... engkau tuu,,tah biler nak ngaku engkau also salah.... orang mcm kau mmg,,, everything kau  buat fikir kau betul semua... eee pelik siot....  ape nak jadi laaaa...

No comments:

Post a Comment