assalamualaikum ^_^

saya haziatul nadzirah binti zana rahim :D

selamat datang

Friday 9 September 2011

engkau macam shiallah!

kenapa dgn aku today??? adalah seorang member ni, eh silap!!! ex member aku nii, perh!! sial siot perangai dia tuh!! dalam hal ni mmg dia yg salah, bukan aku.. 

bermulanya semua di facebook.. Apahal dia nak tulis mcm tu kat wall haku!! ingat aku takde perasaan ke?! suke hati nak panggil2 orang mcm tuu! sial lah.. mampus ah lu, puas hati dpt sumpah2 kau. kau baca nak cakap amin, pigida!! cakaplaa.. orang mcam kau, sapa nak kabulkan doa kau tuu!! rambut ber COLOUR2 gitu ingat mandi wajib kau sah!! go to hell laa people like you.. dikira engkau tu tak bersih lagi.. sengal!!!
ape,,? aku ni tadaa cantik... ye, memang aku tak cantik,tak cute everything bagai.. sebab aku mmg manusia yg tak sempurna.. engkau?! also tak sempurna..! gusi pun besar, muka pun mcm jantan,mkn gelojoh... muka pun tak cantik mcm aku.. nak ckp aku tak lawa..so what!!! tak cantik pun at least aku sedar diri,tak mcm kau..perasan cute.. oo please lah..

aduh,,kau ni mmg pikir kau tu perfect kan...
nak colour2 rambut tu,,pergilaa kedai,,ni buat sendiri, rambot pun dah capuk mcm muka sendiri... engkau nak f*** haku,,apahal.... eh kalau kau berani,ftf dgn aku lah..engkau tu kecik nak mampos!! aku sepak terajang kau,,perh!!! puas hati aku nii.... pi balik sch lame kau tu lah..... you are not my friends anymore.. p/s: engkau yg memutuskan hbgn ni dulu,bkn aku..elokla tu,,kau start dulu,,kau jgk yg mtk dulu... NICE LAH BABI!!
otak je pandai, tp buat benda tak elok... astaghfirullahalazim.... bertaubat lah..!
ASSALAMUALAIKUM!

No comments:

Post a Comment