assalamualaikum ^_^

saya haziatul nadzirah binti zana rahim :D

selamat datang

Friday, 10 June 2011

ish!!!

hari ni aku dah kene mrh.kene mrh pasal pa,pasal laptop lah.akak aku tu ar.aku bukan usik pape pun kat lappy dy tuh,pastu tah pe bnd tah yg ade kat lappy dy tuh,dia salahkan aku.Perh!!!tak bole bla!!mmg aku sakit hati.aku tak usik pape dia tuduh aku..mmg angin aku naik lah..ape lagi,aku pun nangis jelah sbb aku tak usik pape dia main tuduh je aku yg buat..mmg aku sakit hati..lantak lah,peduli ape,bukan aku yg buat..THE END!!!!!:P

No comments:

Post a Comment